2/07/2011

18.fejezet

A ház nem változott egy cseppet sem. Ugyanolyan megnyugtató környezet volt mint az első nap.Azóta irtózatosan sokat változtam.És ez nagy részben Jacobnak is köszönhető.Testem átjárta a meleg. Jake kézen fogva vezetett be otthonába. Adam ott ült az asztalnál a többi fiúval.Természetes hogy mindenki ott volt rajtam kívül Anita, Diana ,Lüszi, Nancy,Maria.... Mindenki azzal a sunyi mosollyal nézett minket mire mi Jacobbal szétugrottunk .Jake szokás szerint a tarkóját birizgálta, én meg csak irultam pirultam és közben toporogtam. Lassan kinyögtem amit akartam....
-Adam jelentkezned kellene apánál ..nagyon aggódik.
nem válaszolt csak bámult előre.Most hogy jobban megnéztem észrevettem apró kis változásokat amiket pont róla nem képzeltem el.Ő az a szégyenlős fajta volt aki szeret zenélgetni. És most félmeztelenül ült ott egy térdnadrágban mint ahogy a többi fiú is, atom izmokkal amik felismerésem szerint olyan volt mintha elefánttal súlyzóztak volna.Válaszra nem méltatott Adam bár ezt vártam tőle így nem is lepődtem meg. Bólintottam ,sarkon fordultam és indultam az ajtó felé. Jake indult volna utánam , de ha jól hallottam Adam nem nagyon akarta. Így Jake szófogadóan maradt. Nem zavart hiszen tudtam hogy nem önszántából tette. Már a gesztus is nagyon jól esett.

3 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Adam farkas lett???????? és alfa?? legalábbis én úgy értettem mivel azt írtad, h:Jake indult volna utánam , de ha jól hallottam Adam nem nagyon akarta. Így Jake szófogadóan maradt. Nem zavart hiszen tudtam hogy nem önszántából tette.
jujj de durva... de amm nagyon jó lett:) várom tovább♥♥
puszi,
DorCsa

2011. február 8. 5:47  
Blogger Bubu írta...

igen farkas lett :D de nem alfa csak baráti kérés volt Adam részéről és Jake jó barátként teljesítette.
ja és nagyon örülök hogy tetszik :)
puszi: Bubu

2011. február 9. 4:15  
Blogger nora írta...

Szia! Ha tetszik a True Life nevű blogom, kérlek szavazz rá ezen a versenyen:) sokat jelentene nekem...köszönöm... link: http://vampirefanfictions.blogspot.com/

2011. március 1. 7:20  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal