7/16/2010

8.fejezet

Másnap reggel szörnyen fájt a fejem.Még szerencse hogy most kezdődik a tavaszi szünet.Az ágyam melletti kis komódhoz nyúltam.Kutattam a fájdalom csillapító után de egyet se találtam. Kimásztam az ágyból és lassan lemásztam a lépcsőn szerencse hogy senki sem volt otthon hiszen apa dolgozni ment ,Adam pedig kitudja hol kószált . A reggelim már ki volt készítve az asztalra, mellette egy papír lap feküdt. Feladatok voltak rajta.
-autót lemosni
- fel söprögetni
-kimosni a ruhákat
-kiteregetni és levágni a füvet.
Érdekes módon ha szünet van ezeket a dolgokat nekem kell mindig elvégeznem.Bár most nyavalygás nélkül kell elvégeznem a dolgaim hiszen tegnap későn értem haza és részeg is voltam.lassan betömtem a reggelimet ami tükör tojás volt .Utána rögtön neki fogtam a munkáimnak.Először is a mosással kezdtem utána felsöprögettem és jöhetett a teregetés és a fű nyírás . A legvégére hagytam az autó mosást ,mert az volt a legérdek feszítőbb dolog ami házimunkában lehetetlen.Kikaptam a fürdőruhám a szekrényből na meg persze a mosó szert és a garázsból kiálltam az autóval .Egy szép fekete musztángról volt ám szó. Nagyon vigyáztunk rá mert még annak idején anyával vette apa .Egy ősrégi tragacs de család tagnak tekintjük. A ház elé álltam a kocsival mert biztos vagyok benne hogy Jacobéknál van Adam és nem nagyon van kedvem bepucsítani a közeledő "férfi" növendékeknek.Bekapcsoltam a rádiót maximumra tekertem a hang erőt és nekikezdtem . A legjobb zenéket hallottam és közben dudorásztam.A hátam mögött halk duruzsolást hallottam. Mivel a motor ház tetőn térdeltem a lábaim között át kukucskáltam. Hát igen ezt próbáltam elkerülni . Adam a szemét takargatva a fiúknak meg majd kiesett a szemük Jacob meg háttal állt .Nem vették észre hogy én kukucskálok . Annyi dolog össze gyűlt bennem . A hülye tréfáig ,Adam beszólása és az ehhez fűződő dolgok. A gyűlölettől majd szét robbantam .A legjobb ötletem az volt hogy szétrúgom Adam hátsóját .megszorítottam a szivacsot és minden erőmmel azon voltam hogy ne legyen ciki amit csinálok.Lepattantam a motor házról és megfogtam a slagot mintha észre se vettem volna őket és a habot próbálom lemosni az autóról.Nem bírtam magammal muszáj volt figyelmeztetni de észre vétlenül.
- Jól szórakoztatok ?? - kérdeztem rájuk .Megnyitottam a csapot nem mozdultak meg pedig én kérdeztem Adam pedig tudhatná hogy kap a fejére . Jó nagyot ami azt illeti .A locsolót feléjük fordítottam és két perc alatt eláztak.Nem szóltak egy szót sem.
-Látom jól esett a hideg zuhany..... -kicsit tettem a fejem a büszkeség miatt hogy ilyen ügyes voltam -vagy kértek még ?
-befejezted? -kérdezett rá Jacob
-a mosást igen, tiszta mint most ti is -Hátat fordítottam és elindultam a garázshoz a törülközőmért.Olyan érzésem volt mintha közelítene valaki.És jól sejtettem .Jacob megfogta a kezem.
-most te jössz! -jelentette ki és a többiek csak bólogattak.
-nem -nem az kizárt hogy engem ilyenekbe belevisztek- kikaptam Jacob kezéből az enyém és indultam tovább
-hát jó, te akartad.....-felkapott a hátára és szaladt a fiúk felé akiknek a kezükben már ott volt a slag.Jacobot nem érdekelte hogy még jobban vizes lesz csak én is legyek az .
-ne...ne...-sikítoztam de a füle botját se mozdította rá.Teljesen fellazult a talaj a sok víztől így akkorát estünk hogy nekem is jutott a sár fürdőből.Mindenki hangos röhögésben tört ki.Annyira röhögtem hogy fel sem tudtam kelni , csak simán legurultam Jacobról.Aznapra végeztem a munkákkal.Ahogy lassan abba maradt a röhögés én felálltam és bementem lemosni magamról a sarat és átöltözni.A fiúk jöttek utánam.
-Na most meg be vagy sértődve pedig nem is csúfolunk vagy csesztetünk -szólalt meg Adam.Mosolyogva hátranéztem én nem vagyok besértődve csak mivel tiszta sár vagyok átöltözöm mivel Lüszi jön és Nancy is megígérte hogy benéz .
-jön Lüszi ?? -kérdezett rá boldogan Quill - Hogy nézek ki ? ugye nem úgy nézek ki mint egy ázott kutya ?-és így fojtatta a kérdéseket . Én lassan felbattyogtam hajamról és magamról is lekapartam a sarat és másik ruhát kaptam fel.
-Myss !-kiabált lentről Adam
-Tessék?
-hoznál le a szobámból egy Nadrágot és egy pólót ?
-rövid vagy hosszú?
-rövid - a pólóval és a nadrággal szaladtam le a lépcsőn az előszobánál megtorpantam. Jacob egy feszes boxerban a mi nappalinkban. Erre se számítottam. Izmai csakúgy feszültek hátra fordult hozzám és a kezét a tarkója mögé tette.kicsit elpirult ha jól láttam .Éreztem hogy én is kezdek pirulni. A kanapéra letettem a ruhákat és beszaladtam a konyhába.
-Milye miért vagy ilyen vörös ? -kérdezte apám .Sejtelmem sem volt hogy haza ért.
-túl sok meleg vizet engedtem mormoltam az orrom alá.( csengettek )
-kinyitom biztos Lüsz vagy Nancy - pont jókor értek ide .Lüszi nyakába borultam annyira hiányzott már rég nem beszéltünk. De most sem tudok majd beszélni vele mert Quillel lesz elfoglalva.
-Annyi mindent meg kell beszélnünk - fakadt ki hírtelen Lüszi
-öm .. Lüszi ... -haboztam - Quill itt van...
-Köszönök neki és kibeszélünk mindent amit csak lehet. -Lüszit mindig is az őszinteségéért és a kedvességéért szerettem. Ha gondom volt neki én voltam mindig az első csak utánna jöttek az ő dolgai .Sokkal több volt mint egy legjobb barát ő olyan nekem mint a testvérem.Hát jobb testvér mint Adam az is biztos.Bement a konyhába és Quill nyakába borult.
-Szia Miley! -szólalt meg Nancy csendesen mögöttem.
- jobban vagy mint az este ?
-igen persze csak egy picit fáj a fejem. Gyere be , nem harap itt senki .- és bebattyogtunk a házba.

1 megjegyzés:

Blogger Bells írta...

huhh.. tökjóó lett.xD azaz autómosás.xDD tökjóó.(: seiess a kövivel már várom.(: puszii.

2010. augusztus 2. 12:27  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal