6/28/2010

7. fejezet 

 A lassú erőteljes léptek lassan futással keveredtek. A könnyeim patakban hullottak. Az első női mosdóba bementem ott a legutolsó fülkébe és magamra zártam az ajtót . Inkább be sem mentem az óráimra csak hogy nehogy gúnyolódjanak rajtam.Lassan a hüppögések is kezdtek abba maradni és egy csattanásra lettem figyelmes .Valaki bejött a mosdóba inkább letöröltem a könnyeim és csendben maradtam nehogy meghalljanak . Összekuporodtam a wc-é ülőkén hogy ha az ajtó alatt valaki benéz nehogy meglásson . -héj !? -szólalt meg valaki a szomszéd fülkéből . Mintha felülről beszélt volna. -juhú? itt vagyok ! -felnéztem és láttam hogy fent átkukkantott . -jól vagy ? láttam hogy az a srác bunkózott veled -Igen persze köszönöm hogy érdeklődsz mormoltam az orrom alatt a könnyeim törölgetve.-nincs kedved eljönni velem egy kávéra vagy valamire ide a közeli kávézóba ?-kérdezett rá kedvesen -neked nincs órád ?-de van csak én is hadi lábon állok a barátokkal így inkább ellógok pár órát -vállat vont. felkaptam a fejem - elfogadom a meghívásod -rámosolyogtam -akkor siessünk mert nemsokára kicsöngetnek.-felpattantam és az ismeretlen lánnyal sietve távoztunk az iskolából. -jaj el is felejtkeztem bemutatkozni én Nency vagyok téged hogy hívnak ?-Miley -örülök hogy megismerhettelek Miley -és kezet ráztunk .
KÉSŐBB A KÁVÉZÓBAN:
-te tényleg ismered Lüszit ?? ez furcsa még nem mesélt rólad vagyis várj csak de de te vagy az ANGEL !! igaz ? -egy szende mosolyt villantottam felé -de igen mivel a teljes nevem Nancy Angel -akkor már tudom hogy ki is vagy .és szerintem te is hallottál rólam mivel akkor Diannat is ismered .-Mi a teljes neved ? -Miley spark -őőőő várj csak egy kicsit ....őőő... igen megvan Diana Dancer barát nője hát mit ne mondjak eléggé meg változott Diana -hát és én mit mondjak teljesen kifordultak magukból amióta a focis srácokkal járnak.De hagyjuk ezt a témát . Nekem bulizhatnékom van . -oo.... én ismerek egy jó night clubot erre felé.Elmehetnénk oda .
HAZAFELÉ A NIGHT CLUBBÓL:
--szerintem túl sokat ittál Miley -nem mindegy az életem már így is szar ha még alkoholista is leszek kit érdekel -csuklás és szédülés közepette alig bírtam ezeket a szavakat kiejteni és ha még ez nem lett volna elég láttam egy Audi R8-ast ami pontosan olyan volt mint Jacob Black-é.-he ez nem jacob autója? tisztára olyan -Miley ! -szólt hozzám csendesen Nency -tesssék ?-nézz a hátad mögé -ezt már suttogva mondta .-hehe mi az talán Jacob Black van a hátam mögött az nem lehet mivel biztos a szőke pincsivel van -hát az utolsó szó utáni röhögésből röfögés lett
-Miley veled meg mi van ? nem jöttél be órákra és ....
-mikor meghallottam a hangját rögtön hátra fordultam és a kezem a tarkómhoz helyeztem
-mióta hívják pincsinek Taylort arról pedig ne is beszéljünk hogy belőled csak úgy árad az alkohol szag -Vidd innen az orrod mi vagyok én virág azt szokták így szaglászni -Nancy hagyd csak majd én haza viszem
-rendben
-mi ? ez nincs rendben én nem megyek haza !-De igen -mondta lágyan Jacob -a bátyád már nagyon régóta keres , nagyon aggódig -ja nekem van bátyám ?? ugyan is én valami Adamre emlékszem aki azt mondta hogy legszívesebben letagadna. Vagy valami ilyesmit ..-Na jó indulás szállj be a kocsiba gyerünk egy -kettő . Nancy téged haza vigyelek ? -Nem kell köszönöm itt lakok egy saroknyira .-Rendben majd holnap találkozunk szia és jóéjt -Neked is Jacob
-milyen aranyosan fecserésznek egymással mintha ezer éve ismernék egymást.
-huhh elég rossz bőrben vagy Myss- érdekes ..... én nem vettem észre -szúrós tekintettel néztem rá de ő csak elnevette magát .Lehet hogy a szúrós tekintetből bandzsítás lett ??
KÉSŐBB OTTHON:
-gyere bekísérlek -annyira azért nem vagyok részeg -kinyitottam az ajtót és puff elkenődtem a földön
-jól vagy ?? -kérdezett rá aggódva Jacob
-mi bajom lenne csak kiestem az autóból
-és már megint az a szúrós nézés
-hahh??
-megint úgy nézel rám mintha gyilkos lennék vagy bántani akarnálak pedig csak segíteni akarok neked - közben felkapart a földről és lábra állított
-mintha holnap nem mondanád el senkinek hogy hullarészegen cipeltél haza és rajtam fog az egész osztály vagyis pontosítok ISKOLA ! röhögni
-én soha semmit se mondtam el senkinek ha valamit mi kettesben csináltunk
-jé épp ezért kerültek ki azok a képek rólam a fali újságra igaz ?
-az nem én voltam hanem....
-ha nem te akkor ki ? mi a fészkes fene folyik itt ?
-hát ezt nem szabadna elmondanom
-ja nem arra gondoltam hanem itt tényleg folyik valami vagy kúszik ? ÁÁÁÁÁ!! KÍGYÓ ! ÁÁÁÁÁ!
-Miley nyugi ez csak egy sikló -hagyj békén , tűnj innét -motyogtam magamban és Jacob pedig jól kinevetett . Szerencsére az a sikló vagy kígyó vagy akármi elkúszott de Jacob még mindig rajtam nevetett
-MILEY!!-rohant hozzám a bátyám és úgy megszorongat ott hogy alig kaptam levegőt
-engedj már el te fa fej ! -kiabáltam rá hangosan .El is engedett rögtön
-Köszi Jacob - hálálkodott még a szemtelen .Azt hiszi hogy ezzel a szín játékkal megbocsátok majd neki.
- nincs mit , ez csak természetes hiszen én is aggódtam Mileyért .-bevallom ez egy kissé hízelgő volt el is pirultam szerintem még szerencse hogy sötét van és nem látszik
-jobbulást Miley ! -mondta Jacob és beszállt az autóba és eltűnt a sötétben.

3 megjegyzés:

Blogger Unknown írta...

én várom a folytatást ;)

2010. július 18. 12:30  
Blogger Bells írta...

sziiah.(: tökjóó a törid.(: mikor lesz friss? :O mrá várom. siess vele.(:

2010. augusztus 1. 12:08  
Blogger Bubu írta...

huhh ...hát nemsokára már a 8. fejezet végét írom .bocsi hogy sokáig nem írtam de nem voltam net közelben:)

2010. augusztus 2. 3:22  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal