9/17/2010

13.fejezet

mikora kajáldába értünk Jacob nem engedte hogy vegyek magamnak ételt mindenáron ő akarta kifizetni nekem az ebédem merthogy ő hívott meg meg minden.Nagyon nehezen legalább egy félorán keresztül ott szenvedtünk a sor elején és a többi éhes ember már úgy éreztem a kést belém döfik ha nem mondok igent.Jacb nagyon örült neki és annyi kaját bevásárolt hogy nekem legalább egy évre elegendő lett volna gondolom a sok edzés miatt ilyen éhes .Az első asztalt amit talát ahhoz leültünk és elémtolta a tálcát.
-ugye ezt most nem gondoltad omolyan??!!
-de miért?-mondta a legnagyobb komolysággal.
-én nem tudok ilyen sokat enni -mondtam hitetlenkedve
-ja !!-és egy kicsit félre húzta a tálcát és leemelt egy almát
-ezzel most sokat segítettél-mondtam viccelődve.
-nicsaknicsak kiket látnak szemeim-szólalt meg hangosan és a pici szoknyálukkal megjelentek a pompomlányok.Ez remek ha Jacob elhív kajálni még az is Taylorról kell hogy szóljon.Felkaptam megam és indultam volna el de Jacob megfogta a kezem .
-ne menj el kérlek-könyörgött nekem.
-de Taylor úgyis idejön és akkor...-még a mondatot se fejeztem be de Taylor már ott volt.
-hellóka!!-mondta olyan gúnnyal és csámcsogással ahogy csak lehetett.Legszívesebben azt akartam volna mondani neki hogy akadjon a torkodon a rágó amin egész nap kérődztél, de nem mondtam nehogy ezzel a beszólással elveszítsem Jacob barátságát.Mert számomra ez volt a legfontosabb. És mintha ott se lettem volna Taylor Jacob ölébe ült és nyalni kezdte,de ezek közben Jacob még mindig fogta a kezem és nem eresztett erős szorításából.Én nagyon kellemetlenöl éreztem emiatt magam.Mindenki minket bámult. Az iskola legszebb párja és a bányarém méghozzá hármasban ebből aztán csodás cikk lenne.Miley Sparks a bányarém figyelmesen végigkövette az iskola álompárja hosszú terjedelmes csókját.Még a cikket is elképzeltem de remélem ez nem így lesz.Lassan enyhülni kezdet Jacob szorítása és próbálkoztam kihúzni a kezem az övéből .De abban a percben lekaparta magáról Taylor elengedte a kezem és elvonultak beszélni persze csak azután hogy rámparancsolt hogy el ne mozduljak.Fogalmam dem volt arról hogy mitörténhetett.Csak rosszat sejthettem ami persze csak Taylornak volt rossz.Vagyis reméltem.Jacob visszajött de Taylor nélkül.
-Taylor??-kérdeztem rá csendesen a földet nézve
-nagyon sajnálom én nem akartalak kínos hejzetbe hozni csak néha Taylor már nem bír magáva és...-ott mentegetőzött szegénykém persze miközben én ezekre gondoltam ő végig mentegetőzött.
-Jake-szóltam rá-semmi baj-nyugtattam és megfogtam a kezét.-de abban biztos lehetsz hogy ezt én nem bírom megenni...-mondtam olyan nagy mosollyal ahogy csak bírtam próbáltam újra mosolyra fakasztani.De csak egy nagy sóhajt hallottam és eközben a kezemet nézte miközbensimogattam pedig ezt nem akartam ösztönösen jött.elakartam kapni a kezem de Jacob pont akkor a másik kez az enyémre tette de a tekintete még mindig a kezemet tisztelte és még egy kis mosolyt is a kezemnek tulajdoníthatok.Ebben a mosolyban minden ott volt amit szavakkal nem lehet leírni ismételten csillogott a szeme .Legszívesebben megállítanám az időt és nem mozdulnék innen .De ez lehetetlen volt ismét felbukkant egy társaság zavaró személy a bátyám.
-Jacob mennünk kellene tudod...-mondta rejtélyesen .Fogalmam sincs arról hogy mi lehet de abban biztosak lehetnek ha engem felcsigáznak akkor én úgyis kiderítem mi az a titok ha törik ha szakad.
rendben nemsokára megyek.-mondta udvariasan Jacob és megint elkámpicsorodott.
-Miley-szólt hozzám természetesen rögtön ráfigyeltem és legnagyobb sajnálatomra elengedett azokkal a nagy lapát kezekkel amik közöt nagy biztonságban éreztem magam.-ha gondolod elcsomagolhatjuk máskorra a kaját vagy ki is dobhatjuk..
-de hogy dobjátok!- szólt közbe Adam-ezt én megeszem !-és belemarkolt a kajába . Úgy tömte a fejét mintha otthon nem kapna eleget enni.A legrondább nézésemmmel néztrem rá.-most mivan ? éhes vagyok....-Jacob elvigyorodott azon a bandzsari fejen amit Adam .
-Gyere akkor hamár Adam felporszívózza a kaját legalább hazaviszlek.-mondta csendesen.
-rendben ahogy gondolod Jake.-mondtam én is csendesen ezen pedig a sunyi mosolyával nevetett én meg csak simán mosolyogtam.
AZ AUTÓBAN:
-Jacob?-kérdeztem félénken
-igen kérdezz nyugottannem eszlek meg-mondta széles mosollyal
-Adam miről beszélt ?-erre a kérdésre már lemnt a mosoly az arcáról
-az edzésről.-bár ezt nemigazán hittem el neki .Nem jól hazudott. Itt valami komolyebbról lehetett szó de nem tudtam tovább faggatni mivel haza is értünk sajnos.
-értem-,ondtam csendesen-köszönöm az ebédet ...és hogy haza hoztál-rámosolyogtam és erre ő vissza mosolygott.
-nagyon szívesen máskor is Miley.-kiakartam szálni de nem tudtam megállni visszafordultam és egy puszit nyomtam az arcára .Bár tudom hogy nem mondott igazat és ezzel elindította benne Serhloki képességeim mégiz ezt mondtam neki:- jó edzést !-de ő csak mosolygott becsuktam magam mögött az ajtót és elindultam a lépcső felé.Mie visszafordultam márcsak az audi R8-as fenekét láttam.

2 megjegyzés:

Blogger Bells írta...

áááá.:'D nagyon jóó lett. oan cukii miley meg jake együtt.<3 taylort viszont egyáltalán nem szeretem.xD nem meglepő.de a végén a puszii.:'D imáádtam.xD na de siess a kövivel. már várom.>.<" <3

2010. szeptember 18. 11:07  
Blogger Bubu írta...

köszi :D próbálkozom és kérésed számomra parancs már kész a következő fejezet :P

2010. október 5. 11:36  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal