9/17/2010

12.fejezet

másnap reggel kelhettem fel és a suliba bandukolhattam.Mivel Lüszi és Nancy az összes cuccomat kidobták amiket eddig használtam még a kedvenceimet is így az új cuccokban kellett menni amikben egy kicsit kellemetlenül éreztem magam.Ahogy az iskolába értem éreztem a hátamon azokat a szúrós tekinteteket.Az osztályteremben az órákon is ezt éreztem. Miután vége lett az osztályfőnöki órának kiakartam menni a mosdóba de megláttam Jacobot az ajtóban.Oda akartam menni de megláttam hogy Taylorral nyalják falják egymást.Mintha hallottam volna egy hatalmas reccsenést szétnéztem nem töt el semmi csak a szívem ketté.Olyan gyorsan amilyen gyorsan csak lehetett távozni akartam de mivel csak ötperces szünetek vannak még csak ellógni sem tudtam.visszaültem a helyemre és megvártam amíg az egészségtannak vége lett. Elindultam kifelé az ajtón egyszercsak hangos léptek hangját hallom miközben fúródom ki a tömegen és a nevemet kiáltja valaki. De én nem álltam meg .Hírtelen megálltam de nem önszántamból .Jacob megfogta a kezem és visszarántott egy kicsit.
-SZóltam vagy nem volt elég hangos ?-mondta mosolyogva
-Bocsi csak több Miley is van itt és...-füllentettem egy kicsikét
-semmi gond -mondta fülig érő mosollyal-Nem lenne kedved velem ebédelni mondjuk?-kérdezet rá miközben megint elpirult és a tarkolyához emelte a kezét.
-nem Taylorral ebédelsz?
-nem mert pompom edzésre ment.-mondta elkámpicsorodva. A fejem önkénytelenül is de lehajtottam hogy a tekintete miatt nehogy ekpiruljak.-Na akkor jössz mert ha nem akkor nem baj majd én megyek veled -egy nagy széles huncut mosolyt vágot erre én elnevettem magam-tudod engem nem a legkönnyebb lerázni.....-mondta ismételten azzal az édes huncut mosollyal.
-persze elmegyek veled .Amúgy is úgytűnik téged nem lehet lerázni egykönnyen.-És bevettettem az én huncut mosolyom erre ő hangos nevetésbe kezdett.
-hát ez aranyos -mondta még mindig nevetve.
-mi olyan vicces ??
-neked aranyosabb a huncut nézésed !-mondta határozottan és rám mosolygott én nem is tudom hogyan de csillogott a szeme és ez nagyon tetszett .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal