8/27/2010

10.fejezet

Hiába siettem annyira a szobámba Adam már ott állt az ajtóban és elállta az utam .Mikor megláttam hogy Jacob meg a szobámban van felkaptam a fölsőm kapucniját nehogy meglássa hogy nézek ki.Számomra egy az hogy Jacob meglát így olyan volt mintha meztelenül állnék előtt .Gondoltam egyet és elindultam Adam szobája felé de ő lefogott . A lányok már mosolyogva és hálálkodva jöttek fel a lépcsőn.
-Köszi Adam! -hálálkodott Nancy.Egyre közelebb értek hozzám és próbálták levakarni a kapucnit rólam. De én nem engedtem főleg hogy Jacob kijött a szobámból . Szinte térden állva könyörögtem hogy ne csinálják.
-Miért mi bajod lesz?-kérdezte Lüszi nevetve.Mögöttük már apa ,Quil, Embry ,Paul és Jared is ott volt.Apa mit fog szólni hogy befestették a hajam ....Kitér a hitéből .Ezért leültem törökülésben a földre és szorítottam a kapucnit a fejemhez.Mint egy kisgyerek aki nem kapja meg a csokiját.Duzzogtam.Egyszerüen szégyelltem magam miért hagytam magam rávenni erre....
-Miley!! nelegyélmár ilyen, nagyon jól sikerült -dicsérte Adam Nancy és Lüszi munkáját.
-nem-nem rólam nem szeditek le a kapucnit....
-már a ruhád is nagyon jól áll neked akkor miért ne lenne jó a sminked ?-mondta apa a szemét forgatta.
-neked biztos hogy nem fog tetszeni !! mondtam haragosan.-olyan érzésem volt mintha az egész rokonság eljött volna hogy engem stíröljenek.....
-és....... Jacob kedvéért levennéd ??-szólalt meg Nancy
-Mi? miért pont az én kedvemért?-mondta olyan vörös fejjel mint a rák... és az az aranyos tarkó vakarás istenem....
-nem- jelentettem ki egyhangúan.Adam oldalba bökte Jacobot.Sutyorogtak egy kicsit és abba hagyták. Nem értettem egy kukkot se belőle. A többiek kezdték megunni hogy én ott hisztizek ezért elmentek csak Adam ,Jacob, Lüszi ,Nancy és apa maradt ott.De egy idő után apa is megunta . Adam pedig akcióba lendült .Sejtettem hogy készül valamire .
-Na skacok hadjuk itt ezt a nyafogós libát.
-mi? ezt kikérem magamnak nem vagyok nyafogós liba !-kiabáltam utánuk.Lassan de észre vettem hogy Jacob még mindig a hátam mögött van.Szóval Adam erre készült hogy kettesben hagy Jacobbal és majd feloldódok. Most legszívesebben utána kiabáltam volna hogy : tetetetet aztán rájöttem volna hogy imádom a bátyám és utána még azt is hogy imádlak le kiabáltam volna hogy zengjen az egész ház.Jacob az ajtónak dőlve elpirulva állt és nézett engem.Ettől én is elpirultam és még inkább nem akartam levenni a kapucnim.
-őőm...- kezdett hozzá Jacob lassan.-Nem ülünk be a szobádba beszélgetni ?-nyögte ki nagyon lassan alapos meggondolással.Rá néztem és bólogattam megfogta a kezem és felsegített.A keze olyan nagy volt hogy az én kezem mellette olyan volt mintha én fognám egy kisbaba kezét .olyan picinek érzem magam mellette.
-őmmmm.. nagyon..csinos vagy....-próbált bókolni nagyon aranyosan még mindig el volt pirulva és mikor valami bókot mondott mindig a tarkójához emelte a kezét.
-köszönöm -mosolyogtam a kapucnim alatt .Nagyon jól esett ezt az ő szájából hallani.leült az ágyra mellém és látszott rajta hogy valami történt vele. Ma nagyon csendes volt ne úgy mint ahogy szokott mindig ő szokott kérdezgetni és noszogatni .De úgy érzem itt az ideje hogy én kérdezzek rá. Megérdemli hogy én is meghallgassam ne csak ő engem.
-Mi történ Jacob ? látom hogy valami baj van...-Rám nézett de azt hiszem én se nagyon szívesen beszélnék egy kapucninak ,inkább levettem hogy a szemembe tudjon nézni hogy tudja hogy tényleg érdekel mi történt vele.Megint rám nézett és csillogott a szeme.Lehajtotta ismét a fejét.
-Taylorral szakítottunk-nyögte ki nagyon halkan elcsukló hangon.Legszívesebben oda bújtam volna hozzá és megöleltem volna.Ha jól láttam éppen egy könnycsepp gurult végig az arcán.
-sajnálom-nagyot sóhajtott és rám nézett .Az arcán még mindig fénylett a könnycseppek lefolyási iránya.Ismét rámjött az a készség hogy megöleljem Jacobot.
-Miley!- szólt hozzám halkan -megölelnél ? -csak erre vártam és csak azt tudom mondani óó Istenkém.....
-persze-mondtam és a derekát átfogva ő a nyakamnál bíbelődött és átölelte lassan éreztem hogy jobban van és hogy a szíve nagyon hevesen vert.

2 megjegyzés:

Blogger Katinka írta...

Erika, én nem értelek!!!!!! Miért mindig a legjobb résznél hagyod abba? Kezdtem belemerülni.-.- De legalább tovább írnál egy újabb fejezetet?

2010. augusztus 28. 14:36  
Blogger Bells írta...

SZiia.(: Tökjó lett.(: És egyet kell értsek KAtinkával.. miért mindig a legjobb résznél hagyod abba??!!.:/ Siess nagyon a kövivel már várom.:'D puszii.(:

2010. szeptember 1. 12:18  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal