8/09/2010

9.fejezet

A lányokkal feltrappoltunk a szobámba és nekilátunk egy nagy csevejnek.Lüszinek részletesen beszámoltam azokról a napokról amíg ő az új iskolájában töltötte idejét. Egyszer mérges volt másszor nevetett .Eldönteni nem tudtam hogy milyen hangulata volt éppen mindig más arc kifejezés tűnt fel tökéletes arcán . Mindig is irigyeltem szebb okosabb és minden bizonnyal jobb is volt mint én.Meg sem tudom számolni két kezemen hányszor gondoltam bele abba "bárcsak én lennék Lüszi". Csak úgy folytak a szavak a számból. De ő rezzenés nélkül nézte ahogy beszámolok a mindennapjaimról.
-és mi van Jacobbal ? -kérdezett rá azzal a huncut mosolyával.
-semmi, mi lenne, egyáltalán nincs semmi, él és virul ahogy eddig......
-ő vitte haza a részeges napjáról -mondta széles vigyorral Nancy.
-hohó akkor mégis van itt valami...
-és miért voltál olyan vörös az ajtó nyitásnál?-nancy a lényegre tapintott úgy elvörösödtem mint a rák...
-hát őm hát izé -azt se tudtam hol kezdjem egyszerűen nem jöttek a szavak úgy ahogyan kellett volna. -Miley nyögd már ki !-mosolyogva követelőztek. -gyorsan elmondom de ne röhögjetek meg ilyenek....... -jó csak mond már... -apa egy csomó házimunkát adott és a végére a kocsi mosást hagytam azok meg ott mögöttem voltak .... én meg mérgemben a slaggal lelocsoltam őket Jacob meg letámadott és tiszta sár lett mind a kettők.Én elmentem fürdeni mire Adam szólt hogy egy nadrágot és egy pólót vigyek már le én le is vittem a nappaliba ott meg Jacob boxerben és.... -háhá tudtam hogy valami vicces és nem akartad elmondani kis sunyi..-mondta hangos röhögés közepette -hát mit ne mondjak én is tiszte vörös lettem volna -segített védekezni Nancy -hát Miley akkor megérettél arra hogy elvigyelek bulizni -majd kicsattantam az örömtől. -na mit akarsz felvenni? -hát ezt-ekkor még nem éreztem a súlyát szavaimnak.Hangos viháncolásba kezdtek.Nem értettem miért . -jó vicc -mondta Nancy szinte könnyes szemmel -hol vannak azok a ruhák amiket együtt vettünk ? -ott a szekrényben, leg...hátul -Miley -csak mert -Miley -jó nem hordtam, mert -Miley ezekről még a címkék sincsenek levéve! -jó tudom -na Nancy ? neki fogunk átalakítani ? -Nem lesz a legkönnyebb lüszi -igen tudom ,minden szak értelmünket be kell vetni.-minden ruhámat kidobálták a szekrényből és Lüszi elindult vásárolni miközben Nancy kínozott a szemöldök csipesszel és a sminkel .Ki nem álltam ha smink volt rajtam.Egyszerűen nem éreztem magam jól ha tele voltam pakolva vele.
-Na lám milyen szép lettél Miley !-szólt Lüszi az ajtóból
-hagy nézzem meg léci !!-könyörögtem de meg sem mozdulhattam .Lüszi legalább hat kartonnyi vadiujj ruhát hozott .
-az mind az enyém ?-csak ámultam
-miért szerinted ki másé ? talán Adamé?
-na jó most jöjjön a hajad ! -jelentette ki Nancy
-mi ? nem nem arról szó sem lehet az így jó ahogy van....
-csak ki engedjük nem lesz bajod tőle ...
-de igen útálom ha ki van engedve
-Miley maradj nyugton -elkezdtünk fogócskázni de sajnos én vesztettem.Lüszi kitette a ruhákat amiket fel akart rám akasztani és a doboz aljáról egy kisebb dobozt vett elő .
-Barna hajfesték ?? minek?
-szerinted ?
-nem!!! szó sem lehet róla !
-pedig barna leszel!-jelentette ki Lüszi.
-nagyon jól fog állni -bíztatott Nancy.Nehezen de megengedtem hogy a hajam barna legyen.Körülbelül kilenc óra volt mire végeztünk.
-kész is vagy !
-fuff végre !-nem is hangsúlyoz hattam volna jobban hogy mennyire megkönnyebbültem.Amikor megfordultam és a tükörbe néztem ,mintha nem is magam láttam volna .Egy teljesen más ember állt a tükör előtt.Lüszi egy bőr hatású cső nadrágot és egy szürke minta nélküli toppot adott rám egy párduc mintás tornacipővel és sok bőr karkötővel és ezüst karkötővel arra azonban nem tudtak rá venni hogy a Jacobtól való nyakláncom levegyem.
-na gyere Myss , megmutatjuk apudnak mit csináltunk .
-de ha kiabálni kezd az nektek szól -figyelmez tettem őket.A lépcsőn lefelé haladva meg hallottam hogy a fiúk még itt vannak.
-na nem azt már nem így nem megyek le hozzájuk -suttogtam Lüszinek
-gyere már nem esznek meg!-és rám mosolygott
-de én így nem !-makacskodtam. Megfogták a kezem és próbáltak le ráncigálni a földszintre.Közben kiabáltak Adamnek és apának meg a többieknek hogy le kéne hozni mert ők nem bírnak.A félelem hogy Jacob ilyen állapotban meglát majdnem teljesen elfogott.
-megyünk!- ordította el magát Quill.Én rántottam egyet és a kezem kicsúszott Lüszi és Nancy kezéből.Ahogy elengedték szaladtam a szobámba felfelé.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal